NASA

Sziasztok!
Egy kis szünet után hoztam egy új cikket, melyben szeretném veletek megosztani a NASA-s élményeimet. Ha tetszett, nyomj egy likeot, vagy oszd meg.
KATTINTS AZ OLVASS TOVÁBBRA, HA KÍVÁNCSI VAGY A RÉSZLETEKRE!

Tegnap az osztálytársaimmal és pár iskolás gyerekkel ellátogattunk a Millenáris parkba, ahol NASA-s kiállítást tartottak. Nekem nagyon tetszett, ezért is hoztam róla külön cikket.
A kiállított dolgok mellett volt egy-egy tábla, melyen mindenféle információról olvashattunk. Az én személyes kedvencem az űrruha (fel is próbáltam). A különböző termeket egy-egy sötétebb alagútszerűség választotta el. Az egyik teremben ki lehetett próbálni dolgokat. A zsetonokkal lehetett lövöldözőset játszani (ezt kipróbáltam és nagyon tetszett), egy gömbszerűségben forogni és egy másik gépet kipróbálni. (Egy zseton 500 Ft., ami kb. 1 euró és 75 cent.) Volt egy rakéta, amibe ha belementél, szédülni kezdtél és furán érezted magad (az egyik kedvencem). Vetítettek egy filmet is az űrről, ami szintén nagyon tetszett. Volt büfé is, ahol lehetett venni jégkását, popcornt és mindenféle italt.

Szablon wykonała Sasame Ka dla Zaczarowane Szablony
CREDITS
Pngs Patterns